Hoe kunnen we je helpen?

Kindervoetjes groeien snel en hebben aandacht nodig. Het is voor kinderen belangrijk dat de pasvorm perfect bij het voetje past. Hulp nodig bij de juiste maat? Klik dan hier.

Redzz schoenen


Hoe bepaal ik de juiste schoenmaat?

Bekijk onze handige maathulp en reken 1 cm extra ruimte bij om een goede afwikkeling van de voet te behouden. Let op; Wij hanteren Europese maten, mocht de schoen in een niet Europees land geproduceerd zijn dan kan deze maat afwijken. Maak dan een strakke omtrek van de voet op een vel papier en reken daar maximaal 1 cm bij op. Hulp nodig? Klik hier.


Kan ik de schoen op de groei kopen?

Schoenen kunnen niet op de groei gekocht worden. Het is belangrijk dat het schoentje een goede ‘slot’ heeft om de voetjes de optimale steun en pasvorm te geven.
Een slot betekend dat de voetjes niet uit de hiel kan glijden. Dit kan je testen door de schoen goed te strikken of de klittebanden op de juiste manier te sluiten. Vervolgens laat je het kind op de teentjes staan terwijl jij de onderkant van de hak vasthoudt zo voel je of het kind ‘glijd’ in de hiel.

Bestellingen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Plaats een product in je winkelwagen, vul je n.a.w. gegevens in, kies uit de betaalmogelijkheden die wij aanbieden en plaats je bestelling door op ‘bestellen’ te klikken


Kan ik mijn order wijzigen of annuleren?

Helaas is het niet mogelijk.


Waarom heb ik nog geen orderbevestiging ontvangen?

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je van ons een orderbevestiging. Heb jij deze mail niet ontvangen? Bekijk dan je ongewenste mail. Mocht je hem daar niet terugvinden dan is er waarschijnlijk iets misgegaan met het invullen van je gegevens. Neem contact op met de klantenservice.

Betaling

Wat zijn de betaalmogelijkheden bij Redzz?

Bij ons kunt u betalen via iDEAL of PayPal.


Zijn de prijzen in de winkels gelijk aan die van de online shop?

De verkoopprijzen zijn gelijk en exclusief verzendkosten.

Verzenden en retourneren

Wat zijn de verzendkosten?

In Nederland € 6,95*
Europa € 9,95*
Buiten Europa € 14,95*

*Wij verzenden niet naar postbusadressen.


Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Als u voor 17 uur besteld = binnen twee dagen in huis*! In enkele gevallen kan het helaas iets langer duren, omdat er vertraging is opgelopen bij PostNL. Heb je het pakket na 7 werkdagen nog niet ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice.

Buiten Nederland duurt dit 2-6 dagen.


Hoe kan ik een product retour sturen?

Je kunt binnen 14 dagen na de bestelling het product terug sturen. Dan krijg je binnen twee weken jouw geld terug. Zorg ervoor dat je altijd contact met ons opneemt voordat het product retour wordt gestuurd. Dan zorgen wij ervoor dat alles snel geregeld wordt.

Vraag niet beantwoord? we zijn er voor je
Share